De apparaatondersteuning van de Henson Group biedt een 24/7/365 helpdesk met externe toegang voor het oplossen van desktops van eindgebruikers, laptops, smartphones en tablets. Onze hooggeschoolde technici zijn bereikbaar via telefoon, e-mail of op het web gebaseerde chat. Net als onze serverondersteuning, vereist gebruikersondersteuning geen jaarlijkse contracten of verplichtingen.

Onze groep en services bieden u gemoedsrust, zodat u zich kunt concentreren op het verder brengen van uw bedrijf. We controleren uw desktops en mobiele apparaten, passen patches toe, beschermen tegen virussen en meer. We zullen de kleine problemen opvangen (en repareren) voordat deze grote worden - in veel gevallen voordat u zich zelfs bewust bent van een probleem. Onze hooggekwalificeerde technici zijn bereikbaar via telefoon, e-mail of op het web gebaseerde chat en staan ​​klaar om u te helpen bij het beantwoorden van al uw technologische vragen en bieden snelle, professionele ondersteuning voor een verscheidenheid aan softwaretoepassingen. We bieden twee programma's die elk afzonderlijk kunnen worden gekocht of tegen een korting kunnen worden gebundeld.

 


Desktop / Laptop Eindgebruikersondersteuning

Henson Group biedt ondersteuning op afstand en probleemoplossing voor eindgebruikers 24x7x365. Typische ondersteuningstaken omvatten de onderstaande items:

 

  1. Problemen met OS en applicatie oplossen

  2. Software-installaties

  3. Microsoft Office-problemen

  4. E-mail functioneert niet correct

  5. Afdrukinstellingen en problemen

  6. Problemen met bestands- en mapsynchronisatie

  7. Algemene hardwarestoringen en problemen met de computerprestaties

  8. Virus- en malware-infectie

  9. Netwerkconnectiviteit mislukkingen

 

Beheerondersteuning voor mobiele apparaten Management

Mobile Device Management (MDM) en ondersteuning stelt Henson Group in staat om bedrijfs- en werknemersapparaten in bewaring te nemen, te beheren en te beveiligen en biedt eindgebruikersassistentie en probleemoplossing. Typische ondersteuningstaken omvatten de onderstaande items:

 

  1. Sms, e-mail of over de etherregistratie

  2. E-mailinstellingen en configuraties voor mobiel apparaat

  3. Contact en agenda's synchroniseren

  4. Op afstand lokaliseren, vergrendelen en wissen voor verloren / gestolen apparaten

  5. VPN- en Wi-Fi-profielen

  6. Wachtwoord- en encryptiehandhaving

  7. Instellingen voor apparaatbeperkingen

  8. Jailbreak en rootdetectie

  9. BYOD Privacy-instellingen

Waarom kiezen voor de Henson Group?

  • Meer dan 15+ jaar ervaring

  • De meeste werknemers zijn voormalige Microsoft-medewerkers en geven ons toegang tot:

    • Microsoft-executives en productgroepen

    • Code en kennis niet algemeen beschikbaar voor onze concurrenten

  • Gratis Microsoft Premier-ondersteuning voor alle projecten

  • Implementaties voor een fractie van de kosten van onze concurrentiekosten

  • ISO 9001 en 27000 gecertificeerd

  • Tevredenheid gegarandeerd of uw geld terug op elk project

  • Erkend door de industrie met talloze onderscheidingen, waaronder "Microsoft Partner van het jaar" 5x

INTERNATIONAL

Verkoopaanvragen:  +31 20 799 1547

NYC

Chicago

Seattle

San Francisco

Los Angeles

San Diego

Dallas

Houston

Fargo

Miami

Atlanta

Boston 

The Base B Evert van de Beekstraat 1- 04 Schiphol Airport 1118CL   Netherlands

© The Henson Group Inc.